The Ultimate Guide To سئو کار حرفه ای

Wiki Article

شما می خواهید مسیری را در سئو سایت طی کنید و می خواهید مشاوره داشته باشید به نظر شما مشاوره سئو رایگان چند دقیقه ای می تواند مسیری روشن برای کسب و کار شما مشخص کند!! من چند سالی هست که در حوزه سئو سایت به صورت تخصصی فعالیت می کنم و زمان های بسیار زیادی را برای مشاوره و حتی تیم سازی برای شرکت های بزرگ که خودشان در همین حوزه فعالیت می کردند و نیاز به تیم قوی سئو داشتند گذاشته ام و در نهایت به نتیجه جالبی رسیدم تا زمانی که شما بهای چیزی را پرداخت نکنید آن اطلاعاتی که دریافت می کنید را جدایی از مهم یا غیر مهم بودنش ارزشمند نمی دانید چرا که به راحتی و بدون پرداخت بهایش در اختیارتان قرار داده شده!

تعیین اهداف قابل اندازه گیری که به تیم مارکتینگ کمک می‌کند تا روند رشد فعالیت‌های سئو را پیگیری کند.

ما سالهاست که برای انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، خدماتی و … فعالیت سئو ، طراحی ، پشتیبانی و برنامه نویسی انجام داده ایم و با یک تیم جوان ، با روحیه و رو به جلو عاشق این هستیم که به کسب و کار ها خدمات مفید بدهیم و پیشرفتشان را در سطح وب مشاهده کنیم ، پیشرفت کسب و کار ها تنها الویت ماست ما سالهاست که در این اکوسیستم با کسب علم ، دانش و تجربه میتوانیم پروژه شما را رو به جلو ببریم ، امیدواریم که با اعتماد و همدلی شما هم از مشتریان همیشگی ما باشید .

رفرنس در واقع این موتورهای جستجو هستند که محتوای وب‌سایت شما را بررسی می‌کنند و آن را به مخاطب درست نشان می‌دهند.

در مقطع کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات سه ساله فارغ التحصیل شدم و از سال ۲۰۱۱ وارد کسب و کارهای اینترنتی شدم و در حوزه‌های مختلفی مثل شبکه، طراحی سایت، شبکه‌های مجازی، بازاریابی، مقاله نویسی، تدریس و … فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم، و از سال ۲۰۱۴ تا الان به شکل تخصصی در زمینه سئو و گوگل آنالیتیکس فعالیت میکنم. اینجا بیشتر توضیح دادم.

راه ارتباطی از طریق ایمیل میزفا می‌باشد، آدرس ایمیل میزفا در انتهای سایت بخش فوتر موجود است.

موتورهای جستجو هر روز در حال تغییر هستند و هر روز به روز رسانی‌های بسیار در آنها دیده می‌شود.

کمک میکنیم تا بتونید براساس بودجه و رقبایی که دارید، کجا رپورتاژ برید و با چه کلمه کلیدی و به چه صورتی تا نتیجه بگیرید.

متخصص سئو فردی با دانش بالا در زمینه بهینه سازی وب‌سایت است که به خوبی می‌تواند وب‌سایت را از لحاظ فنی، کاربری، محتوا و غیره بررسی کند و آن را برای حضور در صفحات برتر نتایج جستجو و به حداکثر رساندن بازدید سایت بهبود دهد.

پس اگر می خواهید عقب نمانید و همیشه رتبه خود را در گوگل حفظ کنید باید از یک مشاور سئو کمک بگیرید.

یک روز واریزی دیر میشه اس ام اس میزنه فردا میریزم ها (اردیبهشت ۹۹ بود).

به صورت کلی ما در زمینه‌های سئو، طراحی سایت، فروش، تجربه کاربری، تبلیغات آنلاین و تولید محتوا می‌توانیم به صورت تخصصی به شما مشاوره بدیم. برخی از پردرخواست‌ترین نیازها در مشاوره:

آشنایی بیشتر با موتور جستجو گوگل و لزوم سئو برای سایت ها

کمک میکنیم تا بتونید سئو سایتتون رو براساس هدف‌تون و با کمترین هزینه زمانی و مالی در یک مسیر روشن ارتقا بدید.

Report this wiki page